ronjis?

var har ronja tagit vägen? :) får hoppas att hon dyker upp snart.

iallafall så tänkte jag göra tre bokrecensioner den närmaste tiden (jag gör en om Twilightsagan Den illustrerade guiden när jag har läst klart den) och jag gör nog en snart, så kolla in igen efter några minuter så är den nog uppe :)

sen så är det ju så att jag läser Eclipse just nu (ja, på engelska.. vilken nörd jag är O.O) och sen ska jag läsa Breaking Dawn. och jag undrar bara om det är någon som har något förslag på en bok jag kan läsa, innan jag börjar med Harry Potter (och det kommer nog ta väääldigt lång tid att läsa ut alla dem 7 böckerna)? :)
helst en fantasy men ingen lång serie, för jag har insett att men inte kan läsa 10 serier och hålla koll på vad alla handlar om.

så kommentera gärna om det är någon bok ni tycker jag ska läsa. :)


Kommentarer
Postat av: Andrea

inte utan min dotter - betty mahmoody! ;)

2011-07-03 @ 16:30:08
URL: http://nevergiveup.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0