Morning :)

Jag vet att uppdateringen har varit upp och ner den senaste tiden, men det finns alltid orsaker. På fredag t.ex har vi matteprov som vi verkligen vill kunna ha minst VG på, och vill man ha nått måste man öva! Men idag är jag sjuk och kommer vara tillgänlig till datorn mest hela dan, det är ju inte precis vakert väder nu, så man kan ju inte vara ute. :( Hoppas det blir finare snart!

Jenny kommer snart hem och då kanske hon vill sitta vid datorn lite... men hon har faktiskt jobbat natt och jag vet inte, men jag skulle vara ganska tjurig.
Simba väkte mig idag. Han kom in vid 7-tiden och jamade, så då gick jag ner. Först trode jag att ville ut, men han ville ha mat, det matvräcket!

Någonting som jag verkligen vill (ska!) göra är att flytta till Thailand när jag blir stor. Ska försöka att skrapa ihop pengar till det, men nu ska man väll leva i nuet, inte sant? :)

Nu får ni ha en riktigt bra Tisdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0